TIDSFÖRDRIV

jag vet att sånt här är tråkigt att läsa men jag bryr mig inte, har tråkigt som fan

Utseende
1. Vilken ögonfärg har du?: blandat typ
2. Hur lång är du?: 167 cm 
3.Vilken hårfärg har du?: ljusbrunt med blonda slingor
4. Långt eller kort hår?: kort som tusan
5. Piercingar?: Öronen 
6. Vilken ögon färg skulle du vilja ha?: bruna, som ammis ;)
7. Hur lång skulle du vilja vara?: som jag är nu tror jag
8. Vilken hårfärg skulle du vilja ha?: som nu, eller ljusare
9. Vill du ha kort eller långt hår?: långt helt klart
10. Skulle du vilja ha piercing?: naveln kanske
11. Har du lätt för att bli brun?: haha nej

Senaste du
12. Åt ?: ris och skinkinnanlår :o 
13. Drack?: mjölk
14. Fick sms av?: vet inte, bejk kanske
15. Du kysste?: haha, östersund säger jag bara....<3<3<33<3
16. Senast sa du?: fan va pinsamt för dom
17. Kramade?: erika :)
18. Du spydde?: minns inte
19. Du skrattade riktigt mycket?: sist jag var med bejk 

Kärlek
21. Är du singel?: ja
22. Förhållande med?: -
23. Ditt längsta förhållande?: aldrig haft ett seriöst förhållande ;)
24. Med vem då?: -
25. När någon säger din första kärlek?: rasmus på dagis, hahahaha.
26. Har du varit/är riktigt kär?: nej
27. Gillar du någon just nu?: eh, tror inte det nej
28. Hur många seriösa förhållanden har du haft?: 0
29. Vill du vara singel?: inte vet jag
30. Vill du gifta dig?: ja
31. Vill du ha barn?: ja
32. Vad heter din nuvarande Flick/pojkvän?: -

Vänskap
32. Den som vet mest om dig?: helt seriöst så vet jag inte
33. Den vän som du har känt längst?: amelia
34. Flera bra kompisar eller bara en allra bästa vän?: flera grymt bra
35. Någon du saknar att umgås med?: emma, inte träffat bruden sen sthlm :(:(
36. Tappat kontaken med någon du saknar?: tappat kontakten, men saknar henne inte
37. Någon kompis som bor långt ifrån dig?: ja, men ingen som står mig nära 
38. Den du har mest minnen med?: emma och amelia 
40. Har du någon gång varit vän med någon du tycker om?: ja

Övrigt
42. Sport?: fotboll!
43. Galen eller lugn?: beror på vem jag är med
44. Har du någon gång hört att du sjunger bra?: haha nej 
46. Har du hört att du borde bli modell?: vet inte 
47. Något speciellt du alltid har på dig varje dag?: underkläder?
50. Vad tänker du på just nu?: om jag ska sova när frågorna är slut


1. Är du singel nu? ja

2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? långa antar jag

3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? eh, tror inte det

4. När hade du sex senast? aldrig

5. Har du kört oskyddat sex?

7. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? nej

8. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? tror inte det

9. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? nej

10. Haft sex på fyllan?

11. Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det? hoppas inte det

12. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? absolut

13. Sparat något från ett gammalt förhållande? ja :O

14. Somnat gråtande pga kärleken? nej

15. Varit på en blind date? nej

18. Har du lätt att bli kär? nej

19. Har du någonsin varit kär? nej, inte riktigt

20. Har någon du varit tillsammans med ljugit för dig? inte vet jag, nån på lågstadiet isf ;)

KOMPISAR

1. Har du nån bästa vän? skulle säga att jag har 3 stycken väldigt olika.

2. Är du ofta med dina vänner? det beror på, men ja ganska

3. Vad brukar ni hitta på? allt och ingenting

4. Bästa minnet med nån vän? kan inte välja

5. Säg namnen på någon riktigt bra vän? emma grundin, amelia forsberg, rebecka norberg.

6. Kan du vara dig själv med dina kompisar? yes

7. Har du hatat din bästa vän? nej, inte hatat ogillat i vissa stunder kanske, haha ;)

8. Litar du på din bästa vän? ja

10. Har någon av dina närmaste vänner någonsin svikit dig? en gång

11. Har någon av dina närmaste vänner fått dig att gråta? ja

12. Vart bor din bästa vän? överhörnäs, billsta och själevad

13. Snackar du och dina vänner mycket skit om andra? nej, om man är pissed off på nån kanske(a)

14. Har du ljugit för någon kompis någongång? tror faktiskt inte det

15. Har någon kompis ljugit för dig någongång? vet inte, hoppas inte det

16. Ljuger du för dina vänner ofta? nej

17. Vilken kompis var du senast med? rääbäcka

18. Ställer du upp för dina vänner ofta? absolut, när som helst!

19. Vilka/Vem är du mest med i din klass på skolan?
är nog med alla i klassen

20. Två stycken vänner som du känt sen du var liten? amelia och ebba

SISTA SOM

1. Du fick en puss av? vet inte

2. Sov med dig i samma säng? hmm, bejk tror jag

3. Du delade ett riktigt skratt med? bejk igen

4. Du gick på bio med? amelia

5. Du höll i handen? haha mamma , vi lyssnade på en sorglig låt :$

6. Du gick på stan med? mamma

7. Du delade en pizza med? amelia tror jag, på sommarfesten typ

8. Du ringde?  pappa

9. Skickade ett sms till dig? bejk

10. Du kramade? erika har jag ju svarat redan.

11. Gjorde dig lite besviken? -

12. Gjorde dig mycket besviken? -

13. Du skrev med på msn? deniiizzz tror jag :p

14. Du snackade skit om? brukar inte trashtalka :D

15. Du åkte bil med? mamma

16. Gav dig en komplimang?

17. Du kollade på film med? amelia

18. Du åt med på resturang? mamma

19. Betalade något åt dig? mamma

20. Grät inför dig? äh......typ nån på fotbollen som gjort illa sig eller nått

TJOHO, KLAR! det här sög, hoppas ni inte läste allt för då är ni lika tragisk som jag just nu ;)
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0