STOCKHOLM NÄSTA

Nästan packat klart, bara några grejer kvar. Nu ikväll ska jag titta på semifinalen i vm Japan - Sverige ;) hoppas på det bästa! Sedan får vi se om jag ens hinner somna innan jag ska upp igen, sätter oss i bilen till Stockholm halv 5. Först åker jag, mamma och pappa till Domsjö för att hämta Naomi, min kusin. Sedan tillbaka till Själevad för att hämta Emma. Sedan åker vi till Arlanda där vi lämnar av Naomi, hon ska åka och hälsa på sin pappa och syskon i Hong Kong! När vi lämnat av henne stannar jag, mamma, pappa och världens bästa emma kvar i sthlm och shoppar, åker på grönan osv. 

me and emsii ♥
Kommer alltså inte bli någon uppdatering från min del på ett par dagar! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0