Dag 1

Dag 1 - En bild på mig + 10 fakta om mig. 

- Jag kan ibland uppfattas som blyg om man inte känner mig. 
- Jag har aldrig varit kär i någon, aldrig riktigt kär i alla fall. 
- Om jag är på riktigt dåligt humör eller har en dålig dag blir jag bitchig och kan vara rätt otrevlig utan att jag tänker på det.
- Jag hatar att prova kläder i affärer..det är bland det tråkigaste som finns.
- Jag älskar att spela fotboll, det är verkligen hur roligt som helst..när det går bra i alla fall ;)
- Jag står min mamma väldigt nära, vi är nästan som bästavänner. 
- Efter 9:an åker jag till USA ett år som utbytesstudent, sjukt nervös och taggad! 
- Jag irriterar mig på folk som är kaxiga bakom skärmen men som inte vågar säga något alls irl. 
- Jag hatar att städa, mitt rum är ett bombnedslag och jag trivs som fisken i vattnet i det.
- Jag älskar att åka utomlands och resa, det är det bästa som finns. 
Haha, det var det! :D nu ska jag sova, godnatt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0