haha omg

Var i bredbyn nästan hela dagen igår, hos mina kusiner & kyrkogården..vi skulle hälsa på min morbrors grav ♥
Sedan åkte jag till Emelia, och då..när jag använde hennes lite trasiga plattång så kände jag helt plötsligt att armen domnade bort och skakade (!!!!) Och när jag till slut lyckades kasta bort sladden så hade jag brännmärken i handen och det dunkade i hela armen. Fick då åka in till akuten och göra en massa EKG tester och sånt, för att kolla om det blivit något fel på mitt hjärta..eftersom det är så farligt att få så pass mycket ström i sig. Men han sa att jag hade tur, och att det kunnat bli värre. Så jag klarade mig alldeles utmärkt med brännsår i min vänster hand, haha omg..klantskalle jag är :') Åkte sedan till själevad för kulturnatta med trevligt folk! 
Nu ska jag typ sova, har sovit ca 3 timmar på församlingshemmet i natt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0